Melodifestivalen - vilket skit!

Nä, nu slutar jag kolla på deltävlingarna! Den enda låten som i mina (och makens) öron var något var ju Velvets och så gick hon inte ens vidare!! Jag sa på en gång att om inte hon går vidare, så slutar jag titta. Det är ju meningslöst om det bara är skit som går vidare i alla fall. Christer Sjögren - I love Europe - vad var det??? HUR kan en sådan låt bara få vidare direkt till finalen?? Jag fattar inte det. Amy Diamond var väl helt okej, men inte den bästa låten. Velvet var ju klart bäst! Och Sussie Tapper vad var det?? Nä, jag är jättebesviken. Skittråkigt rent ut sagt!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Jag har ett enda ord till hela tävlingen.

TRÅKIGT!

Inget som föll mig i smaken alls. :(
Några låtar var si så där men det mesta var trist.

Hoppas nästa vecka blir bättre.

2008-02-11 @ 20:06:57

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0