Mera bra dock!

Det är bra 2,5 timme kvar av min första natt!! Nu har jag bara två nätter kvar... Tiden har faktiskt gått fort inatt. Ja, det är inte slut än förstås.... Men jag känner mig pigg så jag tror det ska gå bra resten av tiden.

Det känns även som det blir en bra lönemånad för mig den här gången, mycket tack vare dessa nätter jag fick! DET KÄNNS BRA!! :-) Otroligt bra faktsikt! (Vad ska jag shoppa loss på då tro?! *fniss*)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Maria Vuitton

mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

P.s den som blir kommentar nr 10000 i min blogg vinner de rosa pumpsen :)

Skrivet av: Maria Vuitton

ja men jag har jämt tävlingar :D fast med bra priser! vissa blir sura för att de missar så eftersoom jag har tråkigt nu så påminner jag folk hehe :)

2008-02-06 @ 03:36:42
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0