Snart så....kanske....

Grattis säger jag till min kära Pennie! Hon har fått ett extrajobb! Hon börjar på Mc Donald's nästa vecka. Fine, inget drömjobb kanske, men hon kommer ju närmare sitt mål att kunna flytta hemifrån i alla fall! Hon kan väl kanske inte flytta på en gång men vem vet vad som händer i sommar?! Då kanske hon dessutom har fått ett roligare och bättre jobb? Jag håller i alla fall tummarna för henne. Jag vet ju hur gärna de vill ha ett eget bo, de små liven! Jag förstår att de tycker att det är jobbigt att hoppa omkring och bo på flera ställen så som de gör nu. Pennie varannan vecka här och varannan hemma hos sin pappa, sedan Robin som har det likadant. Och så är de hos varandra typ mest hela tiden. Ja, det blir ett himla farande överallt för dom. Men snart, snart så ska ni få även min tillåtelse! Sedan ska bara en pappa övertalas..... men det ska nog gå bra. Bara ungdomarna har slutat skolan och sett till att det kommer in pengar för dom så, då kan vi inte säga emot längre! Men så länge ni går i skolan, dvs. några futtiga månader till så får ni stå ut med att ha det så här. Jag lovar att det snart blir bättre! Jag älskar ju er och vill bara att ni ska klara er själva den dagen ni verkligen flyttar!

Puss på er mina ungdommar (även om bara en av er är min!).

/mamsen

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: E

Har du några bra träningstips du kan dela med dig av?

Skrivet av: gabriella

Kul för henne. Mcdollars, hihi. där är det mummsigt :P

2008-02-19 @ 21:45:45
URL: http://hejgaby.blogg.se
Skrivet av: eline

Thaaank you :)

2008-02-20 @ 19:12:34
URL: http://starfighter.blogg.se
Skrivet av: Sandra

Vad kul att hon fick det där jobbet (: Vad ensam du kpmmer känna dig den dagen hon flyttar, mamma saknar mig hela tiden nu när jag bor i stan. Puss och kram

2008-02-20 @ 22:49:27
URL: http://bodyshot.blogg.se
Skrivet av: Ylva

TACK! :)

2008-02-21 @ 11:06:45

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0