Uppe med tuppen

Hej hopp! Ja, klockan är 6:35 och jag sitter vid datorn redan! Har varit vaken sedan 4 då Junior kom in och lade sig i våran säng. När klockan var 5:40 och jag fortfarande inte ahde somnat om så kände jag att jag lika gärna kunde kliva upp. Nu ska jag strax göra lite frukost till Pluppan och gå upp och väcka henne. Sedan blir det väckning av resten av familjen! Varför ska de få sova när inte jag kan? *fniss* Idag verkar i allafall huvudvärken vara borta. Jag har haft ont i huvudet hela helgen. Skitjobbigt och tråkigt. Inte minst för barnen. Jag har ju inte orkat gjort något roligt med dom. Det var nog så jobbigt att ta sig till dansen igår.

Nä nu är det frulledags! See U all later?!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Jo det var gott men inte det vackraste så det blev ingen bild ;)

2008-02-18 @ 12:14:49
Skrivet av: Sandra

Jag vaknade också tidigt. Somnade först vid 03 och sen vaknade jag hela tiden av att mina nyinköpta kissekatter (fick hem dom igår) låg i min bäddsoffa hos mig och snarkade och skulle kela och hoppade runt hela tiden och 8 i morse gick jag upp :p

Skrivet av: Sandra

Jag vet inte om du kanske redan sett det, men jag svarar på alla kommentarer i min blogg under det inlägget man kan kommenterat i (:

2008-02-18 @ 12:49:42
URL: http://bodyshot.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0