Ångrar mig redan!

Attans! Jag kom på vad jag skulle ha önskat mig i julklapp i stället för kameran (som jag ju kommer att få ändå). Jag skulle såklart ha önskat mig en PT! En alldeles egen PT, det vore nåt det. Då kanske jag skulle komma igång med den där träningen jag så väl behöver. Satt och kollade lite på nätet nu.... World Class har ju både PT och barnpassning (så man inte kan skylla på att man inte har nån som kan ha ungarna medans man tränar). Synd bara att de inte hade några priser utlagda på nätet.... Men jag har ju några samtal att ringa imorgon, så då kan jag ju lika gärna slå dom en signal med! Nu jäklar SKA det nya året innebära ett nytt hälsosammare liv!! 
Dags att natta kidsen - måste få ordningen någorlunda återställd nu! Snart är vardagen här igen.  

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0