Blivande brandman eller trädgårdsmästare

När jag skulle på toa efter att min kära son varit där upptäckte jag att det var liiiire blött på golvet runt toan och stanken gjorde att jag genast förstod vad som hänt! Killkiss på värmeslingat klinkergolv luktar inte mumma kan jag meddela! Jag frågade Junior vad som hade hänt.
Han svarade:
-A issa! (Jag kissade) A issade olvet.
-Mmm, jag märker det! Lekte du brandman eller?
-Ja, jag kissade brevid. Kissade mycket, mamma. Jag stod o kissade.
-Ja, trodde du att snorren var en vattenslang kanske? sa jag lite skämtsamt
-JAAA! Min snopp - en vattenspridare!! Hahahaha....

Så nu har jag även fått golvet inne på toan skurat! Nä,inte av sonen... Jag skurade själv sedan,då han gått och lagt sig! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Nu vet du ju vad din son vill bli när han blir stor i alla fall.. *asg*

Barn är ju för söta.. :-)

*kram*

2008-01-10 @ 11:41:05
Skrivet av: Mia

Ja, trädgårdsmätare! :-) Brandman är väl lite för manligt för min mjukiskille! *fniss*


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0