Bloggtorka!

Japp, det är vad jag lider av just nu! Hade så mycket kul att skriva häromdagen, eller igår faktiskt, men som vanligt med mitt superminne (som inte har med åldern att göra) så föll det bort eftersom jag inte hade tillgång till datorn på en gång med detsamma! :-) Man kanske ska göra som en författare gör, springa omkring med ett anteckningsblock i fickan hela tiden. Så man kan anteckna när det dyker upp nåt man tänker: -Åh, det här måste jag skriva i bloggen sedan!

Helgen har vait väldigt lugn. Jag jobbade ju några timmar igår, sedan var det TV och godnatt! Trött som en.. ja, jag vet inte vad, var jag imorse när Junior ville kliva upp halv sju! Efter lite övertalning gick han o syrran i största syrrans rum för lite TV-tittande, så jag fick ligga till halv nio i alla fall. Sedan satte vi lite fart. Det var öppet hus i bordtennislokalen för de i Pluppans ålder, så vi dit en sväng. Hon vill ju börja spela, precis som pappa såklart! :-)  Som tur var kommer de att starta en ny grupp för dessa på torsdagar, så då krockar det inte med varken fotboll eller dans! Sedan bar det av till dansen. Junior blev väl lite rastlös där, för han blev skitjobbig efter en stund. Det märks att det är treårstrots på gång där nu. Allt man säger till honom rinner av som vatten på en gås. Det spelar ingen roll hur arg man än blir - han bara skrattar åt en. Man kan ju bli vansinnig för mindre! Fast jag vet ju att det kommer att gå över. Det är bara så drygt medan det pågår!

Nähä, nu ska jag försöka få dansösen och somna!

See you all later!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Haha roligt med barn, nästan jämt ;)
Ha en bra dag! Kram

2008-01-28 @ 07:30:06
Skrivet av: Tina

Ja, det skulle vara super bra om du kunde göra det.. Ska höra med bossen!! Sen när jag kommer och hockeyn är över så kan vi gå igenom nattens övningar!

*kram*

2008-01-28 @ 10:58:51
Skrivet av: pennie

men.. , jag tycker inte jättemycket om att ha småbarn i mitt rum när inte jag är hemma. så du vet.

Skrivet av: Mia

De tittade ju bara på TV:n... De rörde inget, jag lovar! :-)

2008-01-28 @ 13:35:09
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0