böcker böcker böcker

I förrgår läste jag ut Livstid och började direkt med en ny bok. Det är Katerina Janouch "Våta spår", tyvärr var jag lite för trött för att börja på en till bok så jag har inte kommit in i den än. Fast jag tror att den är bra. Men så är jag ju ett stort fan av Kat ändå! :-) Gillar hennes lättsamma sätt att skriva. Det är inte inlindat i fina ord eller beskrivningar. Det står som det är liksom! Ja, hon är skön. Nu väntar jag med spänning på Katerinas nästa roman som kommer ut senare iår. Jag vet inte om det fått något namn än... jag vet att den är färdigskriven och nu håller på att redigeras. Snart så.... ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0