Bröllop på G??

Hmm... sitter och läser kussens blogg och efter min fasters mess igår börjar man ju verkligen få fart på tankarna. Kan det vara så att man kanske blir bjuden på bröllop i sommar?! Det vore ju skitskoj! Ja, gå och gift er vet jag!! Dubbelbröllop kanske.... H & J borde väl vara redo för bröllop de med nu?! ;-D

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Kusin Vitamin

Bröllop blir det nog, men jag fick ju inte komma på ditt :-(

Skrivet av: Mia

Ha,ha, men det var det ju INGA som fick! Inte ens min egen dotter (hade ju bara Pennie då)!

2008-01-06 @ 12:39:56
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se
Skrivet av: M @ VÄSBY

Jo, men visst var väl Roger More på erat bröllop?

*fniss*

2008-01-06 @ 17:30:05
Skrivet av: Mia

Jooo... Mr Bestman fick vara med. Han agerade makens bestman samt vår fotograf!

2008-01-06 @ 19:44:25
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0