Bullmamma

Hejsan hoppsan! Fick för mig att baka bullar med barnen idag efter att jag hämtat dom från skola och dagis. Och det blev visst lite mer än jag trodde. 90 st vaniljbullar och fyra kanellängder blev det. Trodde det skulle bli runt 100 vanliga bullar bara... Så kan det gå! Nu är hela frysen full i bulla i alla fall....

   
Syrran valde att gå till en kompis så hon är tyvärr inte med!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: pennie

får jag en påse? ;)

Skrivet av: Anette Dahlberg

Vilken riktig bullmamma du har blivit! Själv har jag inte bakat bullar en enda gång sedan jag flyttade hemifrån.. och det var ju ett tag sedan! Sköt om dig!

2008-01-25 @ 13:41:50
Skrivet av: Tina

"Bullan" var jäääättegod!! *thanks*

2008-01-28 @ 22:12:37

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0