Busiga barn

Shit! Min lillkille har då en massa hyss för sig märker jag. Jag har ju berättat om hans brandmanslekar inne på toa. Nu luktade misstänkt på toan uppe för några dagar sedan,så jag tog fram skurtrasan och började sanera. Men så har det ändå inte försvunnit, stanken alltså! Jag kunde inte fatta vart det kom ifrån heller. Tänkte att det kanske runnit in under själva toan, så nu ikväll tog jag duschslangen och spolade av hela golvet. När jag flyttade på baljan med badleksaker så märkte jag varifrån stanken kom. Han måste ha pinkat i baljan med alla leksakerna i såklart! Fräscht va?! Nä, skulle inte tro det! Nu är hälften kastat och resten står i diskmaskinen!! Inte hade tjejerna sådana där grejer för sig heller! Är killar så här? Hjälp, o hjälp! ;-D

Äh, det är kul när det händer saker, men ibland önskar man ju att det var lite mindre hyss!

Nu är de i alla fall nattade för idag. Fast de har ont i magen, de måste kissa, dricka vatten, bli omstoppade igen osv. osv. ..... Rena rama Alfons Åberg är det de flesta kvällarna här. Det är bara monstren i garderoben som saknas! ;-) Inte undra på att man själv är slut när de äntligen somnat!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Underbart med barn.. *ler*

2008-01-26 @ 06:18:29

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0