Dagens Jippi!

Ja, för det andra jippiet är ju egentligen först imorgon! :-)
Dagens jippiiii är att jag fick en ny bok i brevlådan!
Liza Marklunds "Livstid". Jag gillar Lizas böcker om Annika Bengtsson. Har läst alla fram till denna. Alla utom Nobels Testamente sträckläste jag förra sommaren (sommaren 06 alltså)! Den sommaren läste jag 12 eller 13 böcker i rad! Så många brukar det inte bli på ett helt år annars. Men det är kul med böcker. Har även provat Mp3-böcker, det är okej, fast det blir ändå inte samma sak som att själv läsa.

Så nu ska jag nog sätta på kaffebryggaren och sedan slå mig ner i soffan tillsammans med kaffekoppen och boken! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

"Livstid" fick jag i julklapp så den ska läsas snart!

2008-01-07 @ 15:03:19

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0