Ett litet mattips!

image85

Vi har hittat nåt gott i frysdisken! Ungarna är ju så glada i ChickenBits och sist vi åt det så var det maken som handlat och fixat tillmaten. Jag såg våra vanliga nuggets och så fanns det andra med sesamfrön. De var supergoda! Kollade efter maten vad det var för något, då visade det sig att det var nuggets gjorda på soja!! Så nu har jag lurat i ungarna att det är vanliga chickennuggets! :-) Mmm... jag vet, det är inte shysst att luras,men skulle jag säga vad det är så är de helt plötsligt äckliga!! Jag känner mina löss! *fniss*

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Hahaha... Det är ju sådant som vi äter ;)
Vi som inte vill äta kött alltså.

mmmmmmm.....

2008-01-06 @ 17:25:44
Skrivet av: Mia

Och gott är det ju! Varför har vi köttätare intekommit på det tidigare?! Ja, det kan man ju undra... *ler*


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0