Fäjsbokk

Men hallå.... Jag bara dör. Facebook tar ju såååå mycket tid. Jag blir matt bara jag loggar in där. Jag orkar liksom inte ta tag i alla requests och notifications. Det är bara för mycket. Sorry alla ni gulliga som har lagt till mig om jag inte "ger" tillbaka. Jag känner bara att jag inte hinner. Det är ju ett heltidsjobb att bara vara uppdaterad där. Det gick bra så länge jag jobbade, då hann jag med. Hur dumt låter inte det egentligen?? Men alltså, när jag jobbade satt jag ju framför datorn precis hela dagarna och telefonerna ringde ju inte precis hela tiden. Det fanns så mycket dötid då. Den dötiden finns inte längre..... Varför gör den inte det? Jag borde ju kunna sitta vid datorn här hemma hela dagarna kan man tycka. Men det ids jag inte. Det finns för mycket annat som lockar här hemma. Som tvätthögen t.ex.!  *moahhaaha*  Tja, det kanske kommer en dag då jag orkar rensa ut lite i Facebook och komma ikapp.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Bloggandet tar all tid

2008-01-02 @ 22:40:04
Skrivet av: Tina

IGNORE.. ;-)

Din blogg blev jättestylig och fin i alla fall..

*kram*

2008-01-03 @ 12:00:12
Skrivet av: Anette

Det är lugnt Mia. Vi förblir dina Facebook vänner även om du inte har tid att lägga på alla miljoner applikationer där... Men har man väl kommit i kapp brukar man inte behöva lägga mer än 5-15 min per dag, just for fun!

2008-01-03 @ 16:25:41

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0