Gulliga ni!

Oh, vad glad jag blir för era kommentarer! Det är så kul att läsa dom. Jag blir på så bra humör av lite uppmärksamhet. Tänk att så lite kan göra så mycket.

Angående mitt potatiskokande så har jag faktiskt provat ALLT, men misslyckas allt som oftast ändå. Jag fattar det bara inte. Jag kokar på låg värme, kollar den ofta, etc. men det blir mest skit av det ändå. Så är det dags att äta potäter så får maken står kokandet helt enkelt. OM vi nu inte ska ha potatismos då förstås! Då har jag ju gjort halva jobbet redan närmin potatis är klar! Måste bara komma ihåg att skala den innan! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Ja en kommentar eller två kan göra mycket :)

2008-01-07 @ 13:08:23
Skrivet av: M @ VÄSBY

hahaha... ja, glöm nu inte att skala potatisen.

;)

2008-01-07 @ 19:29:48
Skrivet av: Mia

hehe... ska försöka komma ihåg det!


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0