Hjärtat i halsgropen

Fick ett telefonsamtal för stund sedan... Först blev jag livrädd och tänkte att nu har det hänt någott! Det var nämligen min äldste bror som ringde och tyvärr måste jag säga, så hör vi inte av oss till varanadra så ofta. Mina tre syskon bor ju allihopa i Stockholm med omnejd och lilla jag här i Gävle. Ja, ja, hur som helst, för att återgå till samtalet, det var inte nåt allvarligt som hänt. Brorsan berättade bara om att snart skulle ut på en långresa tillsammans med en kompis. 7 veckor ska de vara borta och se Australien, Nya Zeeland och Japan ,bland annat. Han gav mig även en länk till deras resedagbok så jag kan följa deras resa. Detta är ju så coolt! Jag vill också åka iväg på en sån resa när jag blir stor! :-) Och eftersom jag lade ut länken här kan även ni följa med på resan om  ni vill. Tänkte även lägga till den i länkarna här brevid..

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Vilket äventyr! :)

2008-01-09 @ 15:41:35

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0