Hockeypass

Sitter på jobbet och ja.... gör typ ingenting! Det är skitlugnt. Men så är det ju januari också. Det är väl inga som har råd att åka taxi nu så här efter jul & nyår. Nu är det bara 2 timmar och 45 minuter kvar så jag får väl blogga lite så länge. Eller kanske ta den rensningen i Facebook?! ;-D

Och
M@Väsby: Bloggningen tar inte alls lika lång tid som att städa upp i facebooken. Men när jag väl städat ska jag försöka hålla efter..... tror jag... *fniss*

C U later everybody!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

De e lugnt, jag är bara avis för jag inte har tid att blogga;)

2008-01-03 @ 22:58:47
Skrivet av: Mia

Mmm... har sett att det är ganska tomt sedan du julpyntade. :-)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0