I'm invited!

Ja, jag misstänkte helt rätt! Det är bröllop på gång! Och jag står tydligen med på gästlistan! De håller på med den nu. Undrar om hon rent av ska sy klänningen själv? Det vore ju världens grej!! Fan vad häfigt! Hade jag inte varit gift redan så hade jag bett Kusin Vitamin sy en åt mig!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Åh vad kul med bröllop! ;)

2008-01-07 @ 14:39:11
Skrivet av: Mia

Ja, visst är det! Ni då? Ska ni slå till? Eller din kära syster kanske?

Skrivet av: Ylva

Haha vi är inte ens förlovade så det dröjer!
Men jag tycker ju att syster kan ta tag i det där eftersom dom är förlovade :)

2008-01-07 @ 15:01:44
Skrivet av: Maria

Hej! Var det du som frågade mig om systemkamera?? Jag ahr en Pentax K10 och kan rekomdendera den. Nikon d40 använder jag på utbildningen ibland (när minär hemma) och den är Ok med :)

2008-01-07 @ 18:23:44
URL: http://www.mariasdagbok.blogspot.com
Skrivet av: //M

Jag äslakr bröllop.. dessutom älskar jag att göra inbjudningarna.. att köra ett tema med alla trycksakerna!

AVIS!

2008-01-08 @ 13:30:21
URL: http://livethosmig.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0