Jag är redo!

Jomen nu är jag redo för morgondagen! Skjortan är struken, byxorna likaså. Det och tröjan ligger framme. Mina papper är ihopplockade i en snygg plastmapp och mina referenser är informerade!
Japp! Det är bara att duscha och måla sig kvar.... men det kan jag ju inte göra förrän imorgon. Just det! Jag skulle ju byta väska, till den svarta! Här ska det matchas in i minsta detalj. Kan ju inte missa väskan då heller! Nä, noga ska man vara! Allt måste vara perfekt.... Håll tummarna för mig imorgon vid två-tiden! :-) Jag vill verkligen ha det här jobbet. Det verkar vara precis det jobb jag väntat på.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Anette Dahlberg

Hej Mia, Följer med spänning din blogg så ofta jag hinner. Ser såå fram emot att läsa om hur anställningsintervjuven gick =)
Kram

2008-01-11 @ 10:44:56
Skrivet av: Mia

Hej Anette! Vad kul att du läsermin blogg. Ja, förhoppningsvis går det vägen. Det skulle vara så kul om jag fick det där jobbet!


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0