Kameratest

Nu har jag provat kameran lite...

   
Adam pysslar med fönsterfärger....


   
Jag testar makrofunktionen (närbilder)


   
Sedan var vi ut en sväng...

Ja, så här långt är jag nöjd med min kamera. Men så är jag ju bara en glad amatör!! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Fina bilder!

2008-01-17 @ 15:21:11
Skrivet av: förlovad kusin

Fina bilder, men nu måste du vara ute och fota en hel del, eftersom du inte bloggar...;-)

Skrivet av: Mia

Nä, jag har bara inte suttit ifred vid datorn! Har haft en liten huligan hemma som har klängt på mig sedan i onsdags! Så vi får väl se när det kommer lite nya inlägg! ;-)

2008-01-19 @ 17:27:02
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0