Kassa Kocken

image86
Vanligt förekommande här hemma!

Alltså, jag fattar inte att jag som är så duktig i köket annars, INTE kan koka potatis! Så här blir det allt som oftast då jag kokar potatis. Jag kokar sönder den. Det spelar ingen roll hur jag gör heller. Jag har provat det mesta... Det är bara att konstatera: JAG KAN INTE KOKA POTATIS!!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Ett tips!! Prova potatismos istället.. ;-)

*fniss*

2008-01-06 @ 21:36:53
Skrivet av: M @ VÄSBY

hahaha... min son kokar bättre potatis än det där, du kanske ska höra med honom *fniss*

Du kokar helt enkelt på för hög värme och för länge.
;)

2008-01-06 @ 21:49:13
Skrivet av: kusin Vitamin

Jag har aldrig lyckats göra ett så katastrofalt potatiskok som det ser ut. Men sluta försöka, koka bara. Vrid ner temperaturen och håll koll på tiden. Kanske beror det på potatissorten?!

2008-01-06 @ 23:30:39

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0