Klåfingriga barn!

image84
Tur att man är född ingenjör... (eller not!) Men så här är det, barnen är ena riktiga frön emellanåt. Det satt ett minneskort tillhörande kameran i datorn för ett tag sedan. Det försvann helt spårlöst och ingen visste vart det tagit vägen. Det vill säga ända tills jag igår frågade Junior om han visste vart det var.
-Ja,det stoppade jag in där! Och pekar på minneskortsfacket, där det skulle ha suttit. Jag såg inget, men han var envis sa att det visst var där. Så fram med ficklampa och pincett! Jodå, mycket riktig var det instoppat där... Men hur i hel-e hade han lyckats få in det där??? Det ska ju bara gå att stoppa in kortet på ett sätt kan man tycka.
Nu är dock allt frid och fröjd igen. Och jag får hoppas att jag nästa gång kommer ihåg att ta ut minneskortet och lägga det på ett barnsäkrare ställe! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

He he ja barn kan dom, och dina ännu mer :)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0