Kult-TV!!

haha... satte mig i vardagsrummet för att äta lite macka och dricka kaffe ( dagens lunch,by the way ) och Barnkanalen var på då jag slog igång TV:n. Vet ni vad de visade precis då? Jo, det allra första avsnittet av "Från A till Ö" med Hedvig & Helge. Kommer ni ihåg? Ååå,vad jag gillade det. Det och "Fem myror är fler än fyra elefanter" var mina favvo-program som liten. Sedan kom ju julkalendern med Trolltider- DET mina vänner, det är en riktig julkalender det!
Vet ni förresten vem som är med i "Från A till Ö"? Sussie Eriksson, som "liten". Ja, hon som är med i Sing A Long bl.a. Ja, hon är ju med i massor på TV numera.

    

Som om jag inte skulle kunna så enkla saker, jag bara frågar.
Kom och skriv mej det på näsan,
kom och skriv mej det på näsan,
kom och skriv mej det på näsan den som vågar!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Jag försökte se alla Fem myror nu när det gick, det är ju så bra!

2008-01-10 @ 13:35:33

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0