Lite lullig tror jag....

Haha! En öl var visst för mycket för mig idag känner jag. Och då är det ändå bara en 33 cl. Känner mig lite dizzy.... Men det är ju så gott med en iskall!

Snart hoppas jag att kidsen hoppar isäng så jag själv kan sätta mig framför TV:n och kanske spela lite Need for Speed på Playstation 3! :-) Maken är ju och kollar på hockey... Och optimisten satt och sa att de skulle ta SM-guld! Hahaha, vilket skämt! Bara för att de lyckats ta några poäng nu, de senaste matcherna. Oj, oj,oj.... Det är mycket kvar av säsongen än! Men med lite tur så håller de sig ju kvar i elitserien i alla fall. Och slipper kvala.... Ja, jag "måste" väl heja på Brynäs då! :-) Det är ju inte "mitt" lag egentligen. Mitt hjärta tillhör ju AIK. Har alltid gjort och kommer nog alltid göra. Så är det bara. Tyvärr har de ju inte världens bästa fanclub och ej heller något hockeylag att hurra för direkt. Men vad gör man? Är man född AIK:are så är man! ;-) Inte skäms jag för det heller!! (För då hade jag ju inte skrivit om det här, i bloggen!)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Haha jag känner igen det där men typ en öl när man är trött ;)
För ett bra tag sedan köpte jag och Anders en vinare till en fredagskväll och jag blev lite lullig på ett glas och tooooktrött! ;)
Ha en bra kväll! :)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0