Lönedag!

Och det märktes på ICA Maxi kan jag tala om, fast vi var där mitt på dagen... Men vi fick lite handlat iaf. Fast jag glömde ju läsken till "fredagmyset"! Men det gick bra med saft sa barnen! :-) De är snälla dom! (Ibland... *fniss*)

Egentligen tänkte jag inte skriva nåt nytt inlägg just nu, utan bara svara lite på kommentarerna.... Men så när jag loggat in så undrade jag vad jag gjorde här, så då började jag skriva. Känner mig lite smått förvirrad... lite disträ liksom. Det kan INTE bero på åldern! Nä, nä, inte en chans! *hehe* Jag som är SÅÅÅ ung och fräsch... (hemmm)

image119


Pennie-gumman: Varför vi inte äter sådan där mat när du är hemma är nog för att jag fått för mig att det bara är jag o Stefan som tycker om det! Och visst kan du få en liiiiiten påse bullar! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0