Mästerfotograf?

Jippiiii!! I morgon ska jag åka och köpa mig en ny kamera! Oh,som jag har längtat. Jag har ju tidigare berättat om våran nuvarande som fått för sig att äta upp minneskorten. Tja, den funkar faktiskt fortfarande. Den äter inte korten jämt. Det är visst nåt glappt, tror jag. Så den får duga som en slit & släng-kamera. En sådan man kan ta med sig på fester och dyligt (ja, jag som går så ofta på fest..eehhmm...), en sådan som man inte behöver vara så rädd om. Det ska jag däremot vara med den nya! Fatta en alldeles egen systemkamera! Oh, jag kommer att knäppa så fina kort med den!
Nähä, är det inte bara kameran det hänger på?? Är det den bakom också? Shit, jag kommer nog inte bli någon mästerfotograf ändå. *fniss* Jodå, övning, övning och åter övning ska nog råda bot på det med! :-)

Och ikväll ska maken shoppa loss på TV-paketet!! Om vi vunnit på lottto? Nä,men vi har varit jävligt duktiga på att spara under en tid. Nu ska vi spara igen, för nästa grej är KÖKET! Japp, vi måste rusta köket. Det håller på att falla sönder.... Tyvärr är vi nog inte helt överens maken och jag,om hur det nya köket ska bli. Men jag är ju lite bortskämd av min kära man, så jag brukar få som jag vill! Ja, han är snäll han! Fast jag tror att han gillar resultatet, han brukar göra det. Han fick inte vara med i planeringen av vardagsrummet heller... men han är jättenöjd! Fast jag sålde hans älskade bokhylla! Och han har förlikat sig med att stor-stereon ska väck nu när hemmabioanläggningen ska in! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Åh då får vi se en massa fina bilder här på bloggen sen då?! ;)

2008-01-07 @ 12:53:03
Skrivet av: Mia

Jepp!! Eller fina och fina?! Jag kommer tröka er med alla misslyckade kort i första hand! *hehehe*

Skrivet av: Ylva

Ja men det är bättre än inget!

2008-01-07 @ 13:07:44
Skrivet av: Tina

Övning ger färdighet!! :-) Det som är svårt är att hitta det rätta ögonblicket, så ha kameran beredd... ALLTID!! Det är sååå många gånger som det infinner sig en händelse, blick osv, när man tänker att f*an det där skulle man ha en bild på.. Det är just dom bilderna som är "finast" som betyder något.. Kanske inte alltid dom finaste men det har ingen betydelse..

*kram*

PS: Hmmm, börjar bli liiiite sugen på att ha en egen blogg faktiskt.. Din är den första som jag läser...:DS

2008-01-07 @ 13:08:48
Skrivet av: Mia

Ja, skaffa dig en blogg du! Det är jättebra terapi, vilket jag skrev om för någon dag sedan. En blogg du absolut ska läsa om du vill läsa roliga bloggar så är det Katerina Janouch! Se länk från mig! Hon skriver jättebra tycker jag. Ibland är inte allt av intresse, men hon har ju ett bra skriftspråk. Så är hon ju författare oxå förstås... ;-)

2008-01-07 @ 14:29:03
URL: http://miasbloggiblogg.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0