Mindre än två timmar kvar...

Usch, jag är inte alls upplagd för att åka och jobba idag. Skulle mycket hellre sitta hemma och kolla på någon film! Men istället ska jag jobba 11 timmar! Fast å andra sidan kanske jag kan lägga ut något tok-samtal efter detta pass. Och tänk om detta blir mitt sista pass på ett tag? För jag tror att även om jag skulle få ett heltidsjobb, så vill jag nog inte släppa taxi helt. Utan ta något helgpass någon gång ibland... för ibland är det faktiskt ett rikitgt roligt jobb! Nä, jag ska väl kanske ta och masa mig in i duschen nu och sedan försöka piffa till frisyren själv för första gången. Hmmm.... ja, det är ju inte avancerad frilla direkt, men ändå... Man vill ju att det ska bli lika bra som när frissan gör det! :-)

Vet ni förresten att min frissa klippte mig redan som 14-åring! Jo, hon klippte oss allihopa, vi som var i samma gäng. Hur kul som helst! Vi pratade faktsikt om det igår. Det är inte utan att man längtar tillbaka lite till ungdommens dagar! Vi hade mycket tok för oss.
Ylva har jag faktsikt suttit barnvakt åt då hon var liten! Hon påstår att vi skrämde henne. Kan jag väl aldrig tro?! Vi?? Nä...... Vi som var sååååå snälla och gulliga! :-)

Nä, nu var det visst duschen som gällde, annars hinner jag inte bli klar i tid!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0