Mystiska saker

Nu ska jag berätta om något jag funderat på länge....
Det är en sifferkombination som liksom förföljer mig. 19 41. Nästan dagligen, utan att jag vet om det eller tänker på det så när jag tittar på klockan så visar den just 19:41! Vårat telefonnummer börjar dessutom på just dessa siffror. Undrar om det betyder något? Varför är det så här? Borde kanske spela på dessa siffror i nåt lotteri. Det kanske är det som menas? Det är kanske mina tursiffror? För inga andra verkar ju vara det så... ;-) Är det fler som har nåt sånt här skumt för sig? Hmmm.... man kanske skulle ta och fråga någon sådan synsk person eller nåt? Eller anmäla sig till "Det okända" på TV4+!! *fniss*
Tror ni på övernaturliga saker?

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Nja näää, fast jag vet inte om jag gör det...
Jag är delad...

2008-01-24 @ 12:43:11

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0