Nu är det bara väntan kvar

Jaha, så var detta gjort då! Jag tror jag gjorde bra ifrån mig på intervjun. Det var lätt att prata och det var inte några svåra frågor de kom med. Men det tog ändå över en timme. Förhoppningsvis vet jag redan nästa vecka hur det gick. De vill ha det här gjort så snart det bara går, för de böver någon pronto! Jag sa att jag kan börja imorgon om så är!  :-)
Usch, varför är det så jobbigt med anställningsintervjuer? Tycker det är skitjobbigt att sitta och berätta om mig själv och "skryta" om vad jag är bra på och så.... Gillar det inte alls. Fast varför vet jag inte. Jag vet ju att jag är bra på en del saker (dock inte potatiskokning då!), men varför är det så svårt att säga det. Det borde finnas något bra sätt att säga det på, så det inte låter för kaxigt men inte heller för mesigt.. Det ska vara en avvägning...  Jag tycker ju att jag har ett gott självförtroende och en bra självkänsla....men ändå känns det så jobbigt!
Nu är det dock över för den här gången och vi kan bara hoppas att det var sista gången på ett bra tag! :-)

Snart ska jag gå och sätta mig framför TV:n, den nya. Ja, den kom idag!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Det är jantelagen som gör att man tycker det är svårt att berätta vad man är bra på.

För du vet väl att du inte ska komma här och komma inte, tror du att du är bättre än oss andra VA! mm...

Fånigt, klart vi alla har saker vi är bra på och det ska vi vara stolta över, tycker jag dåra.

Jag hoppas du får jobbet. :)

2008-01-12 @ 19:15:48
Skrivet av: Anette Dahlberg

Håller tummarna så de blir alldeles blå för att du ska få jobbet!

2008-01-12 @ 21:17:49

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0