Nu börjas det

Nu så kommer vårsäsongen på TV! Idag är det Room Service som har premiär - det får jag inte missa! Nästa vecka drar House igång och även Grays tror jag! Oj,oj... Sedan dröjer det fram till sommaren innan nästa favorit kommer insusande; Morden i Midsommer
Oh, jag längtar redan!! ;-) Fast om man kollar ut nu så känns det som en evighet kvar till sommar,för idag kom det snö igen! Det knarrar härligt under fötterna,men det känns ändå som det är för sent för snö nu. Detta borde varit här för länge sedan och på väg bort liksom!

Nä, nu är det kaffe hos Mickis som gäller! Syns sedan,kanske?!

*Kram* på er allihopa!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0