Ny dag - nya tag!

Jaha, så var det ännu en ny dag. Har precis kommit till jobbet. Ska jobba till 19 bara, så det är ett kortpass. Skönt!
Skulle egentligen följt med och åkt skridskor med barnen idag, men jag ansåg mig inte hinna det. Hade lite att uträta innan jiobbet. Alex fick åka själv med pappa och jag o Junior stannade hemma. Alex var väl den som mest var intresserad av att åka i alla fall. Får ta med Junior en annan gång! :-)

Jag har bokat klipptid till den 11/1, så jag är fin i håret inför intervjun! Sedan ringde jag även och fixade en tandläkartid åt Alex. Hon har ont i en kindtand och det ser ut som den skulle ha gått sönder på nåt vis. Ja, vi får väl se vad de säger.
Kläderna jag shoppade kom igår också! De passade perfekt! Så jag kommer att se som en riktig buissneswoman. *hehehe*
Det var några fler samtal jag skulle ha gjort idag, men jag kommer ju inte ihåg vad det var....

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Bilder på nya kläderna tack! ;)

2008-01-04 @ 13:00:56
Skrivet av: Mia

Okej... Ska se om jag kan hitta några bilder. Kan kanske få någon att fota mig sedan, med kläderna på?!


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0