Nya tag!

Nu så har jag nog kommit över den värsta besvikelsen, för nu har jag sökt lite nya jobb igen! :-) Nu är det bara att vänta och se....

Imorgon väntar lite nytt för barnen med; dans för Pluppan och fotboll för Junior! Det ser vi fram emot. Det var föresten inte jag som hade fel förra söndagen angående fotbollen. Det skulle ha varit träning för knattarna då, mellan 10-11. Det var bara ingen där.... Så Pluppans tränare skulle genast skicka mail till dom! Så nästa söndag krockar förhoppningsvis inte dansen och fotbollen för dom. Imorgon funkar det tack vare att vi kan dela upp oss, maken och jag. Han är ju inte ledig varje helg så därför var det ju bra att fotbollen började 10 och dansen 11:30. Då kan jag ju åka med dom själv. Då behövs inte "guben". Nu hoppas nog maken på att det ska bli lite ljusare ute så Pluppan kan gå ner till bordtennisen själv efter fotbollsträningen, så han kan träna lite medan hon lirar fotboll!

Nu när jag har kommit igen så borde jag även ta tag i det andra som jag inte haft lust med de senaste dagarna,dvs. städningen!! Fy så här ser ut nu! Urk! Golven håller på att gro igen tror jag... och grejer som ligger och skräpar överallt..... Men det får vänta till måndag, då jag är solo hemma. Det är lättast att göra det när man är ensam! När ingen annan är ivägen eller drar fram en massa på en gång!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0