Oh, vad trött jag blir

Jag som skrivt ett så långt fint inlägg om mitt telefonsamtal jag fick ikväll och så när jag ska spara och publicera det så måste jag logga in igen... så det bara försvann! Jag hittar det inte i arkivet heller... ja, jag har varit med förr... så det är inte första gången jag blir "av" med ett inlägg. Ja, ja... jag får väl skriva om det då. Kanske?! Om jag orkar. Just nu tappade jag lusten. Jag tror jag går och lägger mig (och kommer på en massa bra grejer att skriva om!).

Night folks!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Nu blir jag nyfiken, vad då för telefonsamtal?! ;)

2008-01-04 @ 08:40:42
Skrivet av: Mia

Hehe... nä, det var bara ett telefonsamtal från mina
kära döttrar! :-)

Skrivet av: Ylva

De är väl inte så bara ;)

2008-01-04 @ 11:18:18

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0