Oj, shit...

Jäklars vad duktig hon är min kära kusin. Sitter och kollar in hennes alster på hemsidan. Tja, hon har nog ärvt en del av farmor & farfar. Farmor var duktig på att sy och farfar var en hejare på att brodera! Sedan har hon ju gått skola i Borås, Sveriges textilstad nr 1! ;-) Ja, det är inte utan att man blir lite avis! Visst jag kan faktiskt också sy, men jag gör mig inte tid till det. Jag skulle vilja ha ett eget pysselrum,ett rum där jag kan ha mina egna saker. Där jag inte behöver plocka undan på en gång för att andra ska få plats. Och så skulle jag verkligen behöva en ny symaskin!! Den jag har är en billig skitmaskin. Det är knappt den klarar av raksöm...
Men jag är nog mer av en snickare ändå... gillar att ha stora projekt på gång. Ja,ni vet, lägga golv, måla, tapetsera (fast det har jag aldrig gjort än, tapetserat alltså), spika och såga. Det är mer min grej! ;-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Kusin Vitamin

Oooohhh, Tack! Visst har jag fått lite från farmor och farfar, men det är inte dåligt med generna från mormor heller...


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0