Röjt undan lite

Sådär ja,nu är stereon borta! Visserligen bara flyttad ett par meter, till den hopplösa platsen under trappen i hallen. Vi måste bara bygga in trappan, så det blir som ett riktigt förråd där under! Nu ser det för taskigt ut. Hmm... när ska jag ta tag i det projektet då tro.... Äh, jag tror vi anlitar någon så det blir ordentligt gjort. Maken har ju en kompis som är snickare, han kan säkert hjälpa till! :-) Då borde man passa på att tapetsera om samt lägga nytt golv i hallen. Aahhg... då blev det genast ett "jätteprojekt". Vad jobbigt! Inte undra på att vi dragit på det. *fniss*
Jag flyttade stereon för att göra plats åt hemmabio-paketen som vi tänkte intallera idag. Förresten är det någon som är intresserad av att köpa en hederlig Hi-Fi-anläggning så är det bara att höra av sig! :-D Maken vill inte gärna bara slänga bort den - mig kvittar det. Jag vet bara att jag absolut inte vill ha den kvar!! Den ska bort! Den stör den övriga inredningen. :-) Och så måste vi köpa något nytt till TV:n att stå på eller i, samt någon snygg förvaring åt CD/DVD-skivorna.
Oj,oj,oj...... min stackars man kommer att bli ruinerad!! :-) Han får jobba mycket övertid nu om jag ska få min vilja igenom! *haha*

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0