Samtal från skolan

Igår förmiddag ringde pluppans fröken och talade om att pluppan hade gjort illa sig! Shit! Det var min första tanke. Nu måste vi åka till sjukhuset... Men nejdå,så allvarligt var det inte. Hon hade "bara" slagit upp en pinne mellan framtänderna så hon var lite svullen och öm. Jag sa att jag kunde komma till skolan, efterson fröken sa att hon var så ledsen (pluppan alltså). Så jag gick dit. Och insåg senare att det hade jag inte behövt.... hade hon bara varit kvar på skolan några minuter till så hade hon glömt bort det. För det var vad som hände när vi kom hem! ;-)

Men eftersom det inte var några andra barn hemma än så gjorde vi detta:
   
Yes! Vi bakade småkakor!! Jättegoda dessutom!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Usch, de lät inge vidare och få en pinne där!! Hoppas att allt är bra..

Kram...

2008-01-24 @ 11:35:26
Skrivet av: Ylva

Åh vad gottit med sånna kakor! :)

2008-01-24 @ 11:41:33
Skrivet av: Mickis

De var supergoda

2008-01-24 @ 16:22:03
Skrivet av: Mia

Ja, nu får du komma och äta lite bullar oxå! ;-)


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0