Silvermedalj

Väntan är över! Tyvärr fick jag inte jobbet..... Det vägde mellan mig och en till - de valde henne, för hon hade mer erfarenhet av löneadministration. Men, men, inte hänga läpp för det! Nr 2 av 105 sökande är inte fy skam trots allt. Även om jag måste säga att jag är aningen besviken såklart. Ja, ja, det är bara till att ta nya tag. Det är väl någon mening med detta också?! Nästa gång är det säkert min tur! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: kusin Vitamin

Tråkigt att höra att det inte blev du. Men du kan ju alltid hålla tummarna att hon tackar nej eller att det visar sig att hon inte kan det hon ska göra...

2008-01-15 @ 17:51:06
Skrivet av: M @ VÄSBY

Det kommer nya jobb :)

2008-01-15 @ 19:31:51
Skrivet av: Ylva

NEEEEEEEJ! Vad tråkigt...
Ja nästa gång måste det vara din tyr!
Kramar!

Skrivet av: Tina

Men va tråkigt.. Bara och ta nya tag.. :-)

*kram*

2008-01-15 @ 22:03:14

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0