Singapore

Oh, vad avis jag är nu! Brodern har nu varit till Singapore enligt rapport från Resedagboken (se gärna länken till höger: 50-taggarnas resa). Nu har de dragit vidare till mitt favoritland Australien! Jag vill verkligen se Australien innan jag dör! Det har varit mitt drömresmål i alla tider. Jag vet inte varför jag så gärna vill dit.... det bra är så. Det kan bero på att det är landet "down under" som de säger eller så är det för att jag fått för mig att folk där bara är såååå mysiga! :-)

OM ni kikar in i deras resedagbok och är nyfikna på vem av dom som är min käre bror, kan jag tala om att det är Tomas och han är den brunaste av dom! :-) Han måsteha fuskat redan innan denna resa. Antingen med solarium eller så har de varit iväg någon annanstans tidigare. Jag vet att de gillar Thailand...kan hända att de kanske firade jul där eller nåt... Mina syskons far har ju lägenhet där...

Nä, nu ska jag mysa lite i soffan. Kanske rent av sova lite... Är lite seg.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: förlovad kusin

Fredde har ju varit i Australien före jul och det var den bästa resan han hade gjort. Bra mycket bättre än USA. Nästan så att han skulle kunna tänka sig sälja huset och flytta.

2008-01-19 @ 21:53:42
Skrivet av: Tina

Man blir ju inte bara Liiiiiiiiite avis!!.. ;-)

2008-01-19 @ 23:26:41

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0