Snabbare bredband?

Jomen tjena!! Inte märker jag någon större skillnad på hastigheten i vårat bredband heller! Tycker att de flesta sidorna tar evigheter ändå... Nu tror jag i och för sig att mycket hänger på att våran dator i sig har blivit väldigt slö. Borde kanske göra något åt det? Men diskrensning och defragmentering var inte så länge sedan det gjordes, så jag tror inte att det är det som är felet heller.. Skulle kunna vara något med processorn kanske? Äh, jag är inte så insatt längre. Förr var jag en hejare på datorer! Nu har jag liksom lagt det åt sidan och sedan har ju utveckligen gått snabbt framåt så jag känner att jag inte hängt med riktigt. Ah, skitsamma! Det löser sig nog.

Om jag får jobbet, tror jag att jag ska fira med att köpa mig en ny bärbar dator! Ja, det ska!! Det är jag väl värd isåfall? Fattar ni, snart vet jag. Oh, vad jag längtar! Jag vill att fredagen ska vara till ända så jag har detta överstökat. Nu börjar jag även bli lite nervös.... Fast jag har fått tips från "coachen"! Pratade med AF häromdagen, skulle göra den där avstämmningen man måste göra med jämna mellanrum. Berättade då att jag skulle på intervju på fredag. Då frågade förmedlaren om hon skulle skicka lite tips åt mig på mejlen. Ja, gärna sa jag.  Visserligen tycker jag att jag läst allt sådant förr.. Detta var dock riktigt bar papper jag fick. Maken tyckte också att det var bra grejer att tänka på. Han satt med vid anställningsintervjuer i våras och lärde sig en massa.

Nu är nog tvätten klar för hängning! But I'll be back! Kanske inte idag... Det är snart dags att hämta kidsen och förebereda middag och fotbollsträning!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: kusin Vitamin

Inte var det av mig du blev coachad, men jag hoppas att det blir ett positivt besked till dig.


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0