Snacka om röta!

Shit,vad grinig jag blev igår kväll då jag satt här. Jag hade nästan skrivt färdigt inlägget och så blir skärmen svart coh datorjävlen startar om! Bara så där av sig själv. Helt pucko!! Ja, skitsur blev jag ju för att jag inte hunnit spara allt jag skrev... och så tänkte jag att jag säkert måste skriva iom skiten. Jag gav upp...orkade inte ens kolla om inlägget av skulle finnas kvar. Jag gick och satte mig framför TV:n.
Så nu när jag hade lite ork och lust att skriva om det förra inlägget så märker jag att det fanns kvar! Så jag behövde bara skriva färdigt sista meningen och klicka på publicera! Fan vad skönt det kändes!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Ja ibland så sköter sig bloggen ;)
Ha en bra dag!


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0