Sorry folks!

Har inte haft tid att blogga förrän nu. Jag har haft fullt upp idag. Kidsen började ju på dagis resp. skola idag igen efter ett oooooändligt långt jullov! :-) Så uppe med tuppen imorse var jag! Är sååååå trött nu...
Direkt efter avlämnande på dagis for maken o jag till Köpis för inköp av min hett efterlängtade kamera. Men tror ni den fanns? Nä! Fast den var med i reklambladet som kom igår så var den slut och de visste inte när de skulle få in den igen! Ja, jag blev ju som en treåring direkt - skitsur, deppig, ja ni fattar va?! Maken försökte ju släta över det hela... Jamen lilla gumman vi kan köpa den sedan! ( inte direkt ordagrant kanske...lilla gumman kom jag nog på själv, för det kändes som han sa så just då) Men jag ville ju inte köpa den sedan, jag ville ha den NU, idag!! Haha, precis som en vrång unge blir jag! Ja, det erkänner jag så gärna så! No problems! Jag bjuder på det.
Så när gubben skulle iväg och spela badminton så fick han släppa av mig på stan. På stan hittade mamsen en bättre kamera minsann! För en billigare peng än den vi tänkt köpa i Valbo dessutom! ;-D Så jag blev glader igen.

Ja, vi hade kunnat bli utan TV-paketet också! Maken skulle ju beställa på nätet igår.... Det gick inte! Han försökte flera gånger, men fick bara ett felmeddelande hela tiden. Och inte stod det vad det var för fel heller... det stod bara "FELMEDDELANDE". Eehh... okej...
Han provade dock igen imorse, medan jag lämnade barn, då funkade det! Så nu är TV:n och hemmabiopaketet snart här!
Och jag lovar,det är väldigt välkommet! Ni som varit här och kollat på våran TV fattar vad jag menar. För er som inte varit här och sett eländet, ja, ni fattar inte hur illa våran bild är alltså! Det är gröna ränder över hela rutan och bilden är så suddig att det knappt går att läsa textade program. Sportresultat är helt omöjliga att se!! Inte för att det spelar mig någon roll men mannen är ju sportnörd! Och han ser dessutom dåligt ändå! Ja, så det ska bli sååå skönt att kunna se på TV normalt igen.

Nu ska jag nog göra barnen sällskap på övervåningen! Krypa ner i sängen med min nya bok! Ska bara vänta ut tvättmaskinen först... Imorgon har jag nog kanske lite mer tid för bloggen!

Natti natti

P.S. Har bara provat kamerna ytterst lite...bilder  kommer vid ett senare tillfälle. Måste få grepp om funktionerna först! :-) D.S.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: M @ VÄSBY

Så skoj! då får du gå till bilddagboken och lägga upp en massa bilder där sedan :)

Nattinatt

2008-01-08 @ 22:42:33

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0