Spynatt!

Precis inna jag tänkte gå och lägga mig hördes ett illtjut från övervåningen! Pluppan ropar: -Adam kräks!! Jaha, det var ju bara upp och sanera både golv och säng, medan maken fick äran att duscha av junior. Sedan blev det inte mycket till sova för en annan. Att ha en kräksjuk unge i sängen är inte det bästa för en trött morsa! Men vad gör man inte för sina barn? Dagen idag har därför varit väääääldigt seg. Han har dock inte kräkts mer idag. Fast det är ju tur att jag har kommit ihåg toapappret! För magen var inte i toppform om jag säger det lite finare! ;-) Nu går tvättmaskin och torktumlaren för fullt här hemma. Jag som hade tänkt att jag skulle ta tag i arbetssökandet idag. Det får vänta någondag till tror jag. Jag får knappt gå från juniors sida idag..... Det var inte lätt att slita sig loss och komma hit för att rapportera läget! *fniss* Tur vi har ny TV!!

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0