Stora aktivitetsdagen

Imorse var vi uppe någorlunda tidigt. Det var ju både dans och fotboll. Maken och junior blev avsläppta utanför gympasalen, medan jag och pluppan for ner på stan, till Uddans. På dansen träffade vi bekanta, vilket nog var bra för pluppans del, då det visade sig att vi föräldrar inte fick följa med in i studion! Vi fick snällt vänta i receptionen och tjattra med varandra och dricka kaffe! :-) De sista 4-5 minuterna av lektionen fick vi komma in och se de steg hade hunnit lära sig. Otroligt vad duktiga ungarna är! Så bra på bara en halvtimme, 40minuter. Ja, eftersom vi inte fick vara med så mycket blev det inte speciellt mycket kort knäppta heller! Jag hamnade lite tokigt då vi komma in och kika så de kort som blev är inte super direkt!

image109

Juniors fotbollsträning var tydligen ingen hit! Han var med på uppvärmningen, sedan stod han och passade med pappa i 50 minuter! Så han fortsätter nog inte. Vi får prova igen nästa år tror jag. För passa med pappa kan han ju lika gärna göra hemma. Sedan krockar det med dansen ändå. Det var inte så många "knattar" som tränade så de har slagit ihop träningstiden med de lite större killarna så då blev det klockan 11 ändå.

Nu längtar jag bara till imorgon så jag får en hel dag bara för mig själv och städningen! Hmmm..städa låter ju inte så värst lockande men det bara måste göras NU!! Har påbörjat lite plockning redan så det inte är så mycket sådant imorgon. Jag hoppas jag bara kan dammsuga, damma och torka golven då! För då går det ju ganska fort ändå...

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0