Telefonsamtalet igår

Jag lovade ju återkomma om telefonsamtalet jag fick igår.... Det som försvann.

21:30 ringer mobilen

-Mamma, kan du prata med din dotter, din andra dotter alltså!
-Eehh..ja... (ett förskräckligt hulkande hörs i bakgrunden....)
-snörvel, snyft, hulk, mmmaaammmmaaa..... när kommer du hem?
-Jag kommer snart, vad är det?
-snff, snörvel, hulk, hul, mummel, mummel....
-Såja, lugna ner dig, slappna av!
-Phu....snyft.... mamma, jag kan inte sova utan dig..... får jag sova med dig inatt? Snälla får jag sova i din säng?
-Ja, gör det. Jag kommer hem snart och tittar till dig. Gå och lägg dig nu!
-Ja! (helt plötsligt jätteglad igen!)

så var det samtalet.... men jag skrev det nog lite annorlunda igår, då jag hade det i lite mer färskt minne.

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Ylva

Naaaw vad sött!

2008-01-04 @ 13:01:17
Skrivet av: M @ VÄSBY

Så gulligt.

2008-01-04 @ 20:13:57
Skrivet av: Mia

Tycker ni ja! ;-D Själv är jag som sagt lite less på det där eviga pipandet. Hon är väl inne i någon period nu skulle jag tro, för hon är värre än vanligt.


Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0