Tröööööött!!

Shit vad trött jag är nu! Kom i säng 04:00 och så klev jag upp igen 09:00 för att skjutsa maken till bordtennisen. Direkt efter var det dags för fotboll för Adam, kl. 10:00.  Trodde jag i alla fall. När vi kom dit var det ingen där! Så det var ju bara att sätta sig i bilen och åka igen. Junior blev lite besviken.... han var ju så inställd på att få spela fotbollidag. Han hade verkligen sett fram emot det! Stackars liten. Måste komma ihåg och fråga på onsdag då Pluppan ska spela, vilken tid det är som gäller på söndagar.
Så jag klev ju liksom upp tidigt i onödan. Åkte förbi jobbet och tog en kopp kaffe innan vi åkte hem igen. Den var välbehövlig. Har dock satt på en kanna här hemma med,annars lär jag nog inte vakna ordentligt.
Lite senare idag ska Pluppan åka på bio med granntjejen! Hon ska gå på bio själv för första gången. Granntjejen är några år äldre och har varit på bio själv förr så det ska nog gå bra. Få se vem som får äran att skjutsa in dom. Jag eller grannpappan. Mig spelar det nog ingen roll. Nu är jag ju uppe och (nästan) vaken! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0