Abstinens!

Ahmen shit vilken abstinens man får när man sitter på jobbet, har inget att göra och så kan jag INTE blogga!! När jag väl kommer hem så har jag ju häcken full, plus att jag glömt bort det mesta jag velat blogga om under dagen! Man läser ju en hel del på nätet nu när det inte finns nåt annat att göra i växeln. Fast idag gick ju dagen ganska fort iaf, eftersom jag var iväg en timme, eller en och en halv blev nog till och med!
Jag hittade en
blogg som jag kunde läsa från jobbet som jag gillade. Jag gillar hennes sätt att skriva på. Man har lätt att känna igen sig! Sedan gillar jag det mesta som står just där på "Allt om barn-sidan".

Nu ska jag ta tag i det som fyller min häck efter jobbet! Det vill säga mina barn! Har en son som vill sitta i mitt knä nu. Det funkar inte att blogga samtidigt då! Tyvärr! Kanske kommer jag tillbaka när kidsen lagt sig. Mannen är sjuk idag så det är lugnt på nedervåningen efter nattning av barnen! :-)

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0