Ännu en härlig dag

Jäklar vilket härligt väder det har varit de senaste två dagarna! Idag var jag faktiskt med ungarna ut en stund. Vi gick till skolan och den yttepyttelilla backen för att åka lite "bob" (när jag var liten och bodde i Sthlm sa vi SnowRacer, för det ju en sådan, men här i Gävle säger man tydligen bob har jag fått lära mig) tillsammans med grannpojken och hans pappa. Hade jag haft ett par täckisar hade jag med all sannolikhet åkt lite jag med. Nu fick jag dock agera uppdragare! Dvs. jag fick gå ner och hämta upp boben efter åken...
Tyvärr tog jag inte med mig kameran idag. Ville inte ha med den i backen, utifallatt...... Är ju lite rädd om den. Hade ju kunnat ta den gamla med mig såklart, om jag tänkt på det! Och som ni märker, gjorde jag inte det! ;-)

Fick ungarna i säng i "normal" tid idag. Fast det är lov så vill jag ha bra tider. Måste försöka komma in i en bra rytm nu när jag ska börja jobba normalt. Ska i och för sig jobba "onormalt" imorgon... men det är lugnt. det är ju ändå bara eftermiddagspass, så jag kan ju komma i säng i skaplig tid. Fast det verkar svårt att ställa om sig. Se på mig nu bara. Klockan är 23:30 och jag är inte det minsta på väg att göra mig redo för natten!

Vet ni vad jag kom på nu?! Jag har ju inte testat att ta datorn med mig upp än! Det måste jag göra! Ska bara borsta gaddarna och rena fejset lite. Ses sedan?

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Tina

Datorn funkade bra du!! Tack för pratstunden.. Jag behövde verkligen det.. :-)
Blev lite sent för dig bara..

kram kram

Skrivet av: Sandra

YES, Snowracer heter det =D

2008-03-25 @ 08:29:44
URL: http://bodyshot.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0