Är jag en pensionär eller vad?

Shit, det måste ju vara nåt allvarligt fel på mig! Den här veckan har tagit hårt på mig tror jag bestämt. Igår slocknade jag före 20:00!! Först i soffan, sedan vaknade jag till bara för att bli komenderad upp i sängen, med order om att inte börja titta på TV:n. Jag gjorde ju inte riktigt som jag blev tillsagd. (Någon som blir förvånad?) Men det spelade visst inte så stor roll. Skulle zappa lite.... somnade visst mitt i zappandet! ;-D Så jag var helt borta igår med andra ord! Kan ju ha lite influensa i kroppen som väntar på att få bryta ut... Maken och Pluppan har ju legat i veckan. Igår hade lilla fröken 39,6 grader i temp!! Shit, en annan skulle ju ha däckat för mindre! Idag är hon piggare. Det märks om inte annat för att hon nu är rastlös!! Är hon sjuk så klarar hon ju av att "ha tråkigt" och det gör hon inte när hon är piggare! Nu börjas det tjatas om att det är så tråkigt, har inget att göra etc. Det gör mig tokig! Hon kan inte aktivera sig själv ett dugg! Brorsan är bättre på det. Han leker med sina bilar och röjer runt och gör en tokig på grund av det! *fniss*

Vill du skriva nåt? -Varsågod!

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0