Full rulle

Hej o hå.... Somnar vi inte ovaggade ikväll, ja då vet inte jag! Allrahelst ungarna bör ju somna hur lätt osm helst. En halv dag i leklandet med massor av spring. Sedan avslutade vi med en lunch på Mc Donald's. Dit tog jag dessvärre inte med mig kameran in. Det hade ju kunnat bli sköna bilder på hungriga trötta barn.... ;-D

     

Det kommer fler bilder bara Blogg.se får lite snurr igen. Det gick lite trögt nu... jag orkade inte vänta. Måste ut o kolla tvättstugan... Det kanske finns en tid där nu?

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Karin

självklart kan du få låna mord o inga visor, dock lär det nog ta ett tag, för pappa har först tjing, men efter det så :)

Skrivet av: Tina

Fan va nice.. =) Följer gärna med nångång till leklandet, kan väl få låna en "kid" av dig.. hehe..

Kram

2008-03-26 @ 20:42:39
URL: http://tinasholman.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0