Jaahaa

Ja, då sitter jag här i min ensamhet och väntar på att det ska hända nåt. Det liksom bara "dödde" på både radio och telefoner så fort klockan slagit 17:30 Det är ltie tråkigt. Det är alldels knäpptyst här. Bara klockan som tickar.... Och två timmar kvar till "bästaste" kollegan dyker upp. Har vi tur hinner vi snacka lite skit innan jag åker hem. Hon vill säkert prata av sig om gårdagens/nattens händelser. Och jag är ju lite nyfiken på upplösningen! :-) Vad hände sedan.... Pratade de med varandra... Vad kom de fram till?

*puss* på dig! Ses sedan!
//Mia

Vill du skriva nåt? -Varsågod!
Skrivet av: Karin

Haha. Vilken följetång att läsa din och Tinas blogg!!

Skrivet av: Theodora

Vilken fin komplimang! Länge och länge, intresset har funnits sedan 5 år tillbaka men det är nog senaste året jag faktiskt börjat fota mer. (:

2008-03-25 @ 18:35:59
URL: http://theodora.blogg.se
Skrivet av: Tina

Ja, det gick ju bra.. =) Tack igen för igår/natt.. Vi förstår ju varann så bra vi rödhåriga.. *hihi*

*kram*

2008-03-25 @ 20:20:16
URL: http://tinasholman.blogg.se

Skriv något trevligt här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

Egen e-postadress:

Egen hemsida eller blogg:

Det här vill jag ha sagt:

Trackback
RSS 2.0